.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 

اخبار زنده
آخرین عناوین
فرصت اصلاح و تکمیل اطلاعات در سامانه ثبت حقوق و مزایای کارکنان مجددا تمدید شد
سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: امکان اصلاح و تکمیل اطلاعات در سامانه ثبت حقوق و مزایای کارکنان طی بازه زمانی ۶ تا ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری فراهم شده است.

به نقل از سازمان اداری و استخدامی کشور؛ پژمان امید مقدمی معاون حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی دولت این سازمان گفت: پیرو درخواست‌های مکرر دستگاه‌های اجرایی کشور در رابطه با امکان اصلاح و تکمیل اطلاعات حقوق و مزایا در سامانه ثبت حقوق و مزایای کارکنان، فرصت مجدد برای صرفاً یک مرحله و طی بازه زمانی ۶ تا ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری در نظر گرفته شد.

 

وی افزود: بر این اساس دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه می‌توانند در بازه زمانی مذکور حقوق و مزایای ماه‌های دی، بهمن و اسفند سال ۱۴۰۳ را اصلاح و به‌روزرسانی کنند.

 

امیدمقدمی تاکید کرد: مهلت ویرایش و بارگذاری اطلاعات قابل تمدید نبوده و پس از آن امکان بررسی درخواست‌های مطروحه وجود نخواهد داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@taklifnews.ir
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

مطالب پیشنهادی از سراسر وب


ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام تکلیف نيوز آزاد مي باشد

Page created in 0.002 seconds.